من جویای کار هستم

دیدار. آشنایی. کار

پناهنده هستید و می‌خواهید شانس خود را برای یافتن کار افزایش دهید؟ پس رفیوجی تالنت هاب برای شماست! برای شرکت در رویدادهای ما و دریافت خبرنامه ثبت نام کنید تا همیشه در جریان آخرین خبرها قرار بگیرید.

رفیوجی تالنت هاب چیست؟

بسیاری از پناهندگان در هلند مشتاق به کار کردن هستند. با این حال ، همه افراد قادر به یافتن شغل نیستند. دلیل دوم این است که پناهندگان و کارفرمایان اغلب فاقد یک شبکه ارتباطی مشترک هستند. به عبارت دیگر، آنها نمیتوانند همدیگر را پیدا کنند. در نتیجه بسیاری از استعدادها، دانش و مهارت‌های تخصصی بدون استفاده باقی می‌مانند. از این گذشته، کمک کردن به افراد حرفه‌ای با پیشینه پناهندگی برای پیدا کردن شغل به نفع همه است. برای جامعه چون به پناهندگان برای ادغام سریعتر کمک می‌کند، برای شرکت‌ها چون نیروی انسانی متنوع منجر به موفقیت بیشتر سازمانها می‌شود، و مهمتر از همه اینها برای خود پناهنده. چون کار کردن فقط پول درآوردن نیست. داشتن شغل همچنین به معنای برنامه ریزی، ارتباطات اجتماعی و این احساس که مورد نیاز جامعه هستید. داشتن شغل به معنای تعلق داشتن است. به همین دلیل رفیوجی تالنت هاب شما را با کارفرمایان آشنا میکند.

رفیوجی تالنت هاب چه کاری انجام می‌دهد؟

رفیوجی تالنت هاب برنامه بازدید از شرکت‌ها، دوره‌های کارآموزی و سایر فعالیتهای مرتبط با کار را سازماندهی می‌کند. همه اینها به خاطر افزایش فرصت شما در پیدا کردن شغل انجام می‍شود.

طیف کاملی از فعالیت‌ها و ایونت‌های ما را به زبان هلندی و انگلیسی در اینجا می‌توانید پیدا کنید . فعالیت‌های ما در گروههای کوچک، عملی و در محل کار انجام می‌شود. ما از نزدیک با کارفرمایانی که به دنبال شما هستند و با سازمان های غیر انتفاعی مانند فلوختلینگن ورک (VWN) و بنیاد دانشجویان پناهنده (UAF) همکاری میکنیم. فعالیت‌های ما در سراسر هلند برگزار می‌شود، از آمستردام گرفته تا آرنهم.

می‌خواهید به زودی در یکی از فعالیت‌های ما شرکت کنید؟

پیشنهاد ما

ورکشاپ

در زمان برگزاری ورکشاپ‌ها با یک کارفرما، و پناهندگان دیگر روی مهارت‌های حرفه‌ای خود کار می‌کنید. مثلا یک لینکدین ورکشاپ، آموزش مصاحبه شغلی و یا آموزش ساخت یک وبسایت. این یک روش مناسب برای کارفرمایان است تا با شما آشنا شوند و احتمالاً شما را به عنوان کاندیدای احتمالی معرفی کنند.

  • دیدار و آشنایی

در طول برگزاری این دیدار ملاقات شخصی شما با یک و یا چند کارفرما در کانون توجه است. ما این دیدارها را در گروه‌های کوچک (مثلاً پنج نفره) و یا مراسم‌های بزرگی (با حدود صد نفر) برگزار می‌کنیم. فعالیت های ما بیشتر عملی است و زبان نقش کمتری در آن دارد؛ و بیشتر در مورد انجام دادن کار است. مثلاً ما با یک شرکت ارایه دهنده خدمات مالی یک مشکل مالی را حل می‌کنیم، با نانوا نان میپزیم و با یک شرکت فنی کارهای فنی را انجام میدهیم. در این رویدادها شرکت کنید و شاید کارفرمای آینده خود را اینجا ملاقات کردید.

  • آموزش

در یک دوره کوتاه چند هفته‌ای یا چند ماهه مهارت‌های مفیدی، مثل برنامه‌ نویسی و یا کار کردن با سیستم‌عامل‌های محبوب رو یاد می‌گیرید. این نوع "کلاس ها" چشم انداز شغلی شما را افزایش می دهد و به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا افراد مورد نظرشان را بهتر انتخاب کنند.

  • کارآموزی

در طول دوره کارآموزی آموزش کوتاه مربوط به شرکت را از کارفرمایی که شما را همراهی می‌کند دریافت می‌کنید. پس از گذراندن موفقیت آمیز این آموزش، بلافاصله با کارفرمای مورد نظر شروع به کارخواهید کرد.

  • آموزش همراه با مربی

در طی این برنامه آموزشی شما را با کارمند یک شرکت مرتبط می‌کنیم. در طی چند ماه شما با هم در جهت رسیدن به یک هدف مشخص و مرتبط با کار تلاش می کنید و از تجربیات، دانش و ارتباطات همدیگر استفاده می‎کنید.

چطور در فعالیت های شما ثبت‌نام کنم؟

پناهنده هستید و می‌خواهید شانس خود را برای یافتن کار افزایش دهید؟ همین الان برای یکی از فعالیت های ما ثبت‌نام کنید. برای دریافت خبرنامه هم ثبت‌نام کنید. به این ترتیب شما از فعالیتهای ما مطلع می شوید و در صورت گرفتن درخواست از طرف شرکت‌ها برای استخدام یک نفر دسترسی ما به شما آسانتر می‌شود.

فعالیت‌های ما را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و فیسبوک دنبال کنید.

سوالی دارید؟ از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید. برای ما یک ایمیل info@refugeetalenthub.com بفرستید و یا پیامی از طریق فیسبوک برای ما ارسال کنید.

پی‌نوشت: برای دیدار با کارفرماها بهتر است که موارد زیر را از قبل آماده کرده باشید:

• رزومه کاریتان آماده باشد.

• مدرک تحصیلیتان را ارزشیابی کنید. معادل‌یابی مدرک به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که از شما شناخت بهتری داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

• برای بهتر کردن زبان خود راهنمایی لازم دارید؟ می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.